Helt ofattbart, så hemskt!

Alldeless nyss ringde min pappa och ville berätta dåliga nyheter.
Som jag har vetat länge så skulle jag ha fått en kusin den 27 augusti var det beräknat till.
Men igår kände min farbrors fru att det var något fel. De åkte till sjukhuset och där märkte läkarna att babyns hjärta inte slog. De fick beskedet att den har avlidit.

Jag förstår inte hur det kan gå till. Det är vanligt de första två månaderna???
Nu är det ens inte TVÅ veckor kvar tills beräknat datum.

Åh, jag finner inga ord. Jag kan inte ana hur dåligt dem mår nu.
Så idag ska hon till sjukhuset och föda det. Så hemskt, förjävligt ja allt.

Jag finner inga ord, jag tänker på dem så mycket!!
Varför skulle detta hända dem?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi tack ska du ha gullet!

Hemskt det där med barnet. Kan tänka mig hur ledsna dem är :/ när dem har haft barnet så lång tid. Och alla förväntningar.. ne usch, det är hemskt.

2008-08-14 @ 09:35:46
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: josefinefia

fy fan det där är inte kul kan tänka mig hur jobbigt det är. mamma fick fyra missfall och ett döttfött innan hon fick oss. Det är helt galet att det kan bli så där! Fast jag tror det går i min släkt med sånt där, min mormor har fått en del missfall , min moster och nydligen fick min kusin det! Läskigt.



2008-08-14 @ 11:05:23
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0