Grattis mormor på 70-årsdagen

Vaknade av en förjävlig dröm, dt var till och med så att jag inte klarade av att titta på Birkon när jag vaknade, haha då är det illa. jag kan berätta en liten del av den, extremt liten, HAN SATT UTE DYNGRAK MED RASTAFARI KLÄDER OCH RÖKTE PÅ. Jag lovar, jag blev skogstokig. Plus att det var en sån liten del av allt. Ursh, hatar drömmar.

Men idag fyller min älskade mormor fyller 70 år :) Woho, kan inte tänka mig att hon har blivit så gammal. Hon som är så allert. Cyklar, springer runt som en galning hela dagarna osv. :)

Åh, i går var jag och Birkon över hos Johan och Fia. Tittade på deras små kattungar. Så himla söta. Kongo och Bjarne. Jag hade för mig att det var Kongo och Ninja, men jag hade fel :p hahaha. De låg i mitt knä och sov, slickade mig på fingrarna, naffsade lite och såg bara allmänt gosiga ut. Då ville jag med ha en kattunge, eller två. Men nej sa jag innombords, jag vill inte ha massa katthår över lägenheten, att de förstör tapeterna, soffan etc. Ne ursh. Men det är alltid lika roligt att träffa små kattungar :)

Ne nu ska jag göra mig i ordning, ska ner på stan, köpa present åt mormor, hämta lite andra grejer på köksboden. Sen ner till mormor, då ska hon firas tills hon ramlar av skottkärran!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh du får ju lägga upp lite bilder på lägenheten då ju! ^^ Så man får se hur ni har det!



Ah jag förstår att du känner dig ensam det hade jag med gjort. Och sen eftersom du inte kommer att gå där så länge va (?) så tar man inte tag i att prata med någon utan man vill bara få sitt gjort och sen gå hem. Är också ganska blyg utav mig när det gäller att ta kontakt själv.



Ah det är en underbar känsla att vänta barn och jag bara längtar tills den dagen jag blir mamma! AH, då blir vi en egen liten familj, eller vi utökar vår lilla familj kan man säga ^^ Jag lovar att lägga upp bilder! Direkt! :D

Åh du är så söt! Man känner sig dock inte så fin måste jag säga :P ingenting passar :D men det är de värt :D



Joda, ryggen är som den är.. :/ ska till doktorn på måndag. Så får vi se hur det blir. Förhoppningsvis blir jag sjukskriven.

Va skönt att det är bra med magen din, men NEJ NEJ, tänk inte så. Det kommer INTE att komma tillbaka! :)

2008-08-27 @ 16:23:20
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0