En trevlig kräftskiva

Det var jätte trevligt på kräftskivan igår, förutom att min familj skulle äta SURSTRÖMMING, eller mormor, Mats, Anton och Kalle. Det luktade så fruktansvärt illa, att jag höll på att kräkas ett antal gånger. Försökte sätta en klänypa över näsan, men jag förstod snabbt att det inte skulle gå.

Vi var inte så många, men det blev roligt iaf, det var jag, Birkon, Chris, Per, Anneli, Fia, Johan och David + min familj. Alla åt lite kräftor. Birkon var riktigt duktig, första gången han kan äta en KRÄFTSTJÄRT utan att doppa den i vatten innan han stoppar i sig den. Duktigt :)

På kvällen blev Birkon, Chris, Per och jag riktigt sugna på att dra upp till mobergs. Så vi tog taxi dit och var väl där ett par timmar. Det var riktigt roligt, även om det inte var så mycket folk.

Idag ska jag försöka ner till lägenheten och arbeta när Birkon och Chris har vaknat. Förresten, fasiken så snygg kyl/frysen var. I like!

Josefin ringde och väckte mig vid 12 idag. Helt sjukt, jag hörde min mobil ringa, men jag hade ingen aning vart den var. Efter en stund ringer det på hemtelefonen och jag svarar. Då var det Jossan och jag börjar leta efter mobilen. Vet ni vart den låg? OCH jag skojjar inte jag hörde den ringa. UTE PÅ ALTANEN! Och jag bor på bottenvåningen här uppe i huset. Helt sjukt! Men bra hörsel måste jag iaf ha.

I morgon bitti ska jag upp 5:15 igen, får se om jag kommer upp!
Ha en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0