Äntligen börjar allt gå framåt

Nu har jag målat klart sista fönstret och alla dörrar. SÅ UNDERBART!

Idag målade jag också väggarna i köket, så i morgon ska jag dra på ett lager till. Sen är jag klar med allt som har med måleri att göra, FANTASTISKT!

Idag har jag bara hållit på i lägenheten, sen på kvällen tog vi en sväng till Per och Anneli. Jätte fint har de fått i lägenheten. Sen efter det tog vi en snabbis till Madeleine också, så körde hon Birkon till jobbet.
Satt och snackade lite skit, allt från himmel och jord.

Nu ska jag ner i soffan och läsa min nya bok jag fick igår av Linn och Fanny i födelsedagspresent.
Tror att den kan vara riktigt bra faktiskt.

Tack alla som kom och firade mig igår. Allt jag fick var perfekt, en underbar dag.

Idag kom mitt hemmabiosystem, har kopplat in allt, men har inte fixat alla inställningar ännu!
Men det blir väl i morgon.

Hoppas alla haft en underbar dag!
Natti på er!


Kommentarer
Postat av: M

skönt med hemmabio... lägg upp bilder

2008-08-06 @ 22:56:20
URL: http://mittlivsomgeni.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag lovar att jag lägger upp bilder, när jag har flyttat in i lägenheten.



Nu har jag ställt upp allt uppe i vardagsrummet hos mamma och allt ser helt galet ut om jag ska vara ärlig.



Men bilder kommer när renoveringen är klar : )

2008-08-06 @ 22:59:35
URL: http://buumbi.blogg.se/
Postat av: Malin

åh du är så duktig du! fixar och har dig :) ser fram emot bilderna på renoveringen!



jag gör inget speciellt om dagarna faktiskt. jag pysslar hemma, tränar hundar, redigerar bilder.. ja, typ sånt :) idag så ska vi åka till haninge och ögonlysa valpen.

Fick du något kul på din födelsedag?

2008-08-07 @ 13:13:24
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0