Åh, jag har en sån romantisk pojkvän/sambo!

Igår på min födelsedag, så skulle jag ner till stallet, där Ronja är. För att fira mig. Haha. I ett stall lixom. Men det roliga var när jag skulle åka dit.

Jag hade smörgåstårta och massa annat i händerna och skulle samtidigt låsa ytterdörren.
Då kommer det en gubbe, han säger inget. Jag tänker "Jävla dörrförsäljare, stick i väg, du ser väl att jag är på väg här i från?". Men så otrevlig kunde jag ju inte vara, så jag säger snällt, hej!

Han säger, leverans till Emma, nej Emil, då säger jag menar du Emelie? Han sa ja, precis.

Då ser jag att han tar fram en kasse, när jag tittar nogare ser jag att det är ett blombud!
Det var jätte fina blommor, rosa, lila och ja, helt fantastiskt vackra, med en nalle i och en vas.
Först trodde jag att det var från mamma, (anledningen att jag trodde det var från henne, var för att hon sa "det blir en överraskning tills på tisdag), men jag började gräva där i, tänkte det måste ju finnas någon lapp, tills slut hittar jag en och ser att det är från min älskade Birkon.

Det stod så vackert i kortet och vem faller inte av att få blombud?
Hur vackert som helst, jag blev såå rörd. Så jag väckte honom (även om han hade jobbat natt och behövde sova). Men jag blev så lycklig. Han är bara för romantisk, jag älskar dig sååå Birkon. Inte bara för blombudet, för att du är den snällaste, sötaste och mest omtänksammaste personen i mina ögon! Skulle kunna skriva så mycket som du är, men det skulle inte få plats här.


Jag älskar dig så, glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Erica

Men åh! Har du blogg också?! Va kul!! :D

Tack så mycket :D

2008-08-07 @ 11:24:38
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Men ååh! GRATTIS I EFTERSKOTT FÖR 17gubbar! :D



joda allt med mig är kanon. Hur är det själv då? :)

2008-08-08 @ 18:08:24
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0